نشست اعضاي کارگروه ارزشيابي اساتيد برگزار شد
نشست اعضاي کارگروه ارزشيابي اساتيد در راستاي بحث و تبادل نظر در مورد مسايل و مشکلات سامانه ارزشيابي اساتيد برگزار شد
297903.mp3
نشست اعضاي کارگروه ارزشيابي اساتيد برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر ريحانه محمدي: نشست اعضاي کارگروه ارزشيابي اساتيد در راستاي بحث و تبادل نظر در مورد مسايل و مشکلات سامانه ارزشيابي اساتيد با حضور دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و برخي اعضاي کارگروه ارزشيابي در تاريخ ?? ارديبهشت ?? برگزار شد. در اين جلسه اعضاي کارگروه ضمن اشاره به برخي اشکالات صوري، اشکالات موجود در گزارشگيري، وجود برخي خطاهاي سيستمي سامانه و سرعت پايين، پيشنهادات و راهکارهايي براي رفع يا به حداقل رساندن مشکلات سامانه ارائه دادند. گفتني است اين شيوه نامه جلسات کارگروه ارزشيابي به طور منظم در راستاي ارتقاي سيستم ارزشيابي اساتيد و اصلاح و ويرايش شيوه نمه ارزشيابي اساتيد به طور منظم برگزار خواهد شد.
: