• // - 07:04
  • - تعداد بازدید: 233
  • - تعداد بازدید کنندگان: 233
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

نشست اعضاي کارگروه ارزشيابي اساتيد برگزار شد

نشست اعضاي کارگروه ارزشيابي اساتيد در راستاي بحث و تبادل نظر در مورد مسايل و مشکلات سامانه ارزشيابي اساتيد برگزار شد

297903.mp3 نشست اعضاي کارگروه ارزشيابي اساتيد برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دکتر ريحانه محمدي: نشست اعضاي کارگروه ارزشيابي اساتيد در راستاي بحث و تبادل نظر در مورد مسايل و مشکلات سامانه ارزشيابي اساتيد با حضور دکتر علي کبير مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و برخي اعضاي کارگروه ارزشيابي در تاريخ ?? ارديبهشت ?? برگزار شد. در اين جلسه اعضاي کارگروه ضمن اشاره به برخي اشکالات صوري، اشکالات موجود در گزارش­گيري، وجود برخي خطاهاي سيستمي سامانه و سرعت پايين، پيشنهادات و راهکارهايي براي رفع يا به حداقل رساندن مشکلات سامانه ارائه دادند. گفتني است اين شيوه نامه  جلسات کارگروه ارزشيابي به طور منظم در راستاي ارتقاي سيستم ارزشيابي اساتيد و اصلاح و ويرايش شيوه نمه ارزشيابي اساتيد  به طور منظم برگزار خواهد شد.
 

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297903
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings