• 1404/11/27 - 10:26
  • - تعداد بازدید: 60
  • - تعداد بازدید کنندگان: 59
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، نهمین نشست دوره‌ای مدیران دفاتر توسعه آموزش (EDO) را روز سه‌شنبه 14 بهمن ۱۴۰۴ برگزار نمود.

367250.mp3 مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، نهمین نشست دوره‌ای مدیران دفاتر توسعه آموزش (EDO) را روز سه‌شنبه 14 بهمن ۱۴۰۴ برگزار نمود.

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، در راستای تبادل تجارب و هماهنگی میان واحدهای تابعه، نهمین نشست دوره‌ای مدیران دفاتر توسعه آموزش (EDO) را روز سه‌شنبه 14 بهمن ۱۴۰۴، از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در مرکز آموزشی درمانی فیروزگر در دفتر ریاست سالن مرحوم باستانی برگزار نمود.

در ابتدای این نشست، جناب آقای دکتر انوشیروانی معاون آموزشی بیمارستان ضمن خوش آمد گویی بحث در مورد برگزاری کارگاه ها و برنامه های آموزشی مرتبط با پژوهش و تامین و ارائه مشاوره های پژوهشی لازم.ایجاد امکانات لازم و حمایت جهت توانمندسازی اعضاء مرکز از طریق شرکت در مجامع علمی و کارگاه های آموزشی پرداختند.  توسعه کمی و کیفی پژوهش های بنیادی و کاربردی در حوزه علوم سلامت و درمان جهت شناسایی و پاسخگویی به نیازهای پژوهشی و همچنین در مورد اخلاق حرفه ای و اخلاق پزشکی در حیطه آموزش پاسخگو مطالب دیگری بود که توسط ایشان توضیح داده شد.

سپس سرکار خانم دکتر آموزگار ، مدیر دفتر توسعه آموزش این مرکز، به ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌ها و دستاوردهای یک‌ساله دفتر خود پرداختند. سپس، آقای دکتر حسین‌زاده، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، نکاتی کلیدی در خصوص نیازسنجی آموزشی و دانش پژوهی ارائه کردند.

در بخش پایانی دکتر نوین مدیر دفاتر توسعه آموزش دانشگاه در مورد آموزش پاسخگو توضیحاتی ارائه دادند.

 

  • گروه اخبار : آرشیو اخبار,اخبار و اطلاعیه ها,اخبار و رويدادها,اطلاعيه ها
  • کد خبر : 367250
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings