• 1404/09/18 - 14:51
  • - تعداد بازدید: 62
  • - تعداد بازدید کنندگان: 59
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، ششمین نشست دوره‌ای مدیران دفاتر توسعه آموزش (EDO) واحدهای تابعه را برگزار نمود.

363832.mp3 مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، ششمین نشست دوره‌ای مدیران دفاتر توسعه آموزش (EDO) واحدهای تابعه را برگزار نمود.

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، ششمین نشست دوره‌ای مدیران دفاتر توسعه آموزش (EDO) واحدهای تابعه را در روز سه‌شنبه مورخ 27/۰۸/1404، از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در سالن اجتماعات شهید مفتح واقع در طبقه اول دانشکده پیراپزشکی برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای این گردهمایی، جناب آقای دکتر نوین، مدیر واحد هماهنگی دفاتر توسعه آموزش دانشگاه، ضمن خیرمقدم به حاضران، به سخنرانی و تبیین اهداف دوره‌ای نشست پرداختند.

در ادامه، دکتر پیروی، معاون محترم آموزشی دانشکده پیراپزشکی، ضمن خوش‌آمدگویی، در خصوص اهمیت و تبیین عملکرد دفاتر توسعه آموزش دانشگاه به ارائه نقطه نظرات پرداختند.

سپس، سرکار خانم دکتر واعظی، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده پیراپزشکی، گزارشی جامع از عملکرد یک‌ساله دفتر متبوع خود را ارائه نمودند.

بخش میانی نشست به طرح موضوع «کمیته دانشجویی» اختصاص یافت. دکتر حسین‌زاده، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، این موضوع را مطرح نمودند و در پی آن، جلسه پرسش و پاسخ و ارزیابی عملکردی با مشارکت مدیران دفاتر توسعه دانشکده‌ها و مراکز آموزشی درمانی برگزار گردید.

در بخش پایانی، سرکار خانم دکتر نیک‌صولت، مدیر دفاتر توسعه مرکز آموزشی درمانی فیروزآبادی، گزارش عملکرد مراکز زیرمجموعه را ارائه نمودند و این نشست با جمع‌بندی مباحث خاتمه یافت.

  • گروه اخبار : دفاتر توسعه,مرکز مطالعات
  • کد خبر : 363832
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings