• // - 08:16
  • - تعداد بازدید: 368
  • - تعداد بازدید کنندگان: 368
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دومين جلسه‌ي کارگروه توسعه‌ي آموزش مجازي در علوم پزشکي در کلان منطقه ده آمايشي برگزار شد

دومين جلسه­ ي کارگروه توسعه­ ي آموزش مجازي در علوم پزشکي در کلان منطقه ده آمايشي در تاريخ ?? ارديبهشت ???? برگزار شد

297881.mp3 دومين جلسه‌ي کارگروه توسعه‌ي آموزش مجازي در علوم پزشکي در کلان منطقه ده آمايشي برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- رويا جلوداري: پيرو سري جلسات ماهانه­ ي کارگروه توسعه آموزش مجازي، دومين جلسه­ ي کارگروه تخصصي بسته ­ي توسعه­ ي آموزش مجازي در علوم پزشکي به ميزباني دبيرخانه­ ي کلان منطقه­ ي ده آمايشي در تاريخ ?? ارديبهشت ?? برگزار گرديد. هدف اين جلسه، هم ­انديشي و تبادل نظر درخصوص مصوبات جلسه­ ي کارگروه در حاشيه ­ي بيستمين همايش آموزش علوم پزشکي بود.
در اين جلسه دکتر خشنودي­ فر دبيرکارگروه مذکور، به يادآوري و مرور موارد مطرح شده توسط دکتر ناصر استاد در دومين همايش سالانه­ ي مديريت و سياستگذاري پرداخت و سپس نظرات نمايندگان دانشگاه ­ها و موسسات کلان منطقه را در خصوص اجرايي­ سازي آن جويا شد.
از ديگر موضوعات مطرح و هم انديشي شده در جلسه ­ي فوق، توليد محتوا براي سامانه ­هاي نويد، موکس آرمان و مشکلات اجرايي مربوط به آن بود. به همين منظور تصميم گرفته شد نماينده ­ي دانشگاه مجازي جهت پاسخگويي به برخي سوالات و ابهامات در جلسه آتي حضور بهم رسانند.
گفتني است دکتر افسانه دهناد دبير بسته ­ي توسعه ­ي مجازي به­ عنوان نماينده­ ي دانشگاه علوم پزشکي ايران در اين جلسات حضور دارند.

 









  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297881
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings