• // - 05:01
  • - تعداد بازدید: 190
  • - تعداد بازدید کنندگان: 190
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دور دوم ارزيابي اعتبار بخشي مراکز آموزشي و درماني کشور انجام شد

دور دوم ارزيابي اعتبار بخشي مراکز آموزشي و درماني  کشور با ارزيابي مراکز داراي احکام تائيد مشروط يکساله و مشروط شش ماهه انجام شد.
 

297844.mp3 دور دوم ارزيابي اعتبار بخشي مراکز آموزشي و درماني کشور انجام شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه – مرجان عباس زاده توسلي : دور دوم ارزيابي اعتبار بخشي مراکز آموزشي و درماني کشور با ارزيابي مراکز داراي احکام تائيد مشروط يکساله و مشروط شش ماهه انجام شد. در اين دوره از ارزيابي ها که از نيمه دوم سال آغاز شده بود، تعداد ?? مرکز آموزشي و درماني مورد بازديد ارزيابان بيروني قرارگرفت.
گفتني است اعتبار بخشي مراکز آموزشي و درماني، يکي از بسته هاي طرح تحول و نوآوري در نظام آموزش پزشکي است که خروجي مورد انتظار اين بسته، ارتقاء کيفيت خدمات آموزشي در دانشگاه ها و دانشکده هاي علوم پزشکي مطابق با استانداردهاي ملي و بين المللي، ايجاد فضاي رقابتي سازنده در دانشگاه و موسسات و مراکز آموزشي و درماني و تضمين و ارتقاء کيفيت برنامه ها و فرآيند هاي آموزش عالي علوم پزشکي را در بر دارد.
شايان ذکر است ماموريت اعتبار بخشي مراکز آموزشي و درماني کشور از سوي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي به دانشگاه علوم پزشکي ايران واگذار گرديد که اين دانشگاه برنامه ريزي براي ارزيابي مراکز آموزشي و درماني کشور را  از همان زمان آغاز کرد و اولين دور ارزيابي مراکز آموزشي و درماني کشور در سال ?? انجام داد.

 

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297844
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings