دوازدهمين جلسه واحد برنامه ريزي آموزش برگزار شد
دوازدهمين جلسه واحد برنامه ريزي آموزش برگزار شد.
298076.mp3
دوازدهمين جلسه واحد برنامه ريزي آموزش برگزار شد
در اين جلسه دکتر سيده سارا ميرفضلي مسئول واحد برنامه ريزي آموزش، دکتر مژگان جاوداني مسرور و دکتر مريم عامري مهابادي اعضاي واحد برنامه ريزي آموزش حضور داشتند.
در ابتداي جلسه دکتر سيده سارا ميرفضلي هدف از تشکيل جلسه را اولويت بندي کارهاي واحد در سه ماهه چهارم سال ???? برشمرد و درباره فرايندهاي بررسي درخواست هاي طرح دوره هاي پيشنهادي از گروه هاي آموزشي توضيحات مبسوطي را ارائه کرد.
همچنين در اين جلسه درباره کوريکولوم هاي پيشنهادي واصله از گروه هاي آموزشي بحث و تبادل نظر انجام شد.
خبر: شهرزاد سراواني
عکس: فرشاد پوررسول
: