• // - 07:55
  • - تعداد بازدید: 361
  • - تعداد بازدید کنندگان: 348
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

در راستای اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه ، ارزیابی درونی دانشکده دندانپزشکی انجام شد.

334516.mp3 در راستای اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه ، ارزیابی درونی دانشکده دندانپزشکی انجام شد.

تیم اعتباربخشی درونی مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه، از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بازدید کردند. بعد از فرآیند اعتباربخشی درونی دانشکده دندانپزشکی و بررسی مستندات اعتباربخشی آموزشی این دانشکده، در تاریخ 20 خرداد 1403  اعضای واحد اعتباربخشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه با حضور خانم‌ دکتر اکرم هاشمی، خانم مرجان عباس زاده توسلی و خانم شروین یارمحمدی از دانشکده بازدید بعمل آوردند. در این جلسه ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر صمیمی، معاونین آموزشی و دانشجویی فرهنگی و کارشناسان آموزش حضور داشتند.

در جلسه صورت گرفته ریاست محترم دانشکده توضیحاتی درخصوص وضعیت فعلی دانشکده، برنامه های آموزشی آتی و تعداد فراگیران ارائه نمودند. در ادامه از بخش‌های مختلف دانشکده شامل بخش ترمیم، اتاق استریلیزاسیون، کلاس‌های درس و کتابخانه بازدید بعمل آمد. از نقاط قوت دانشکده دندانپزشکی می‌توان به تیم مدیریت آموزشی جوان، توانمند و با انگیزه اشاره نمود.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,توانمندسازی,ارزشیابی,دفاتر توسعه,اعتباربخشی,تکنولوژی آموزشی,کمیته دانشجویی,آرشیو اخبار,اخبار و اطلاعیه ها,مرکز مطالعات,اخبار و رويدادها,اطلاعيه ها,نشريه علمي-خبري معاونت آموزشي,جشنواره وثوق
  • کد خبر : 334516
:
کلیدواژه ها

تصاویر

Template settings