جلسه هماهنگي دفاتر توسعه برگزار شد
جلسه هماهنگي دفاتر توسعه دانشکده ها و مراکز آموزشي درماني در دانشکده علوم رفتاري و سلامت روان تشکيل شد.
297893.mp3
جلسه هماهنگي دفاتر توسعه برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- دريادخت مسرور رودسري: جلسه هماهنگي دفاتر توسعه دانشکده ها و مراکز آموزشي درماني با حضور مدير، معاون و مسئولين واحدهاي مرکز مطالعات و مديران دفاتر توسعه دانشکده ها و مراکز آموزشي در دانشکده علوم رفتاري و سلامت روان در تاريخ ?? خرداد ?? برگزار گرديد. در اين جلسه ضمن ارائه فعاليتهاي انجام شده در دفتر توسعه آموزش دانشکده به برنامه هاي آتي و نقش مهم دانشکده علوم رفتاري و سلامت روان بعنوان قطب آموزش و توانمند سازي اعضاي هيئت علمي و اساتيد کل کشور اشاره شد. همچنين در خصوص ارزشيابي اساتيد و مرکز آزمون و ارزشيابي توضيحات مبسوطي نيز ارائه گرديد.
گفتني است اين جلسات به صورت مداوم و منظم مطابق با زمانبندي اعلام شده به دفاتر توسعه تابعه، در راستاي هم افزايي و تقويت فعاليت واحدهاي آموزش تحت پوشش دفاتر توسعه برگزار ميشود.
گفتني است اين جلسات به صورت مداوم و منظم مطابق با زمانبندي اعلام شده به دفاتر توسعه تابعه، در راستاي هم افزايي و تقويت فعاليت واحدهاي آموزش تحت پوشش دفاتر توسعه برگزار ميشود.
: