• // - 11:40
  • - تعداد بازدید: 209
  • - تعداد بازدید کنندگان: 209
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

جلسه اعضاي کميته ارزشيابي معاونت آموزشي دانشگاه برگزار شد

جلسه اعضاي کميته ارزشيابي معاونت آموزشي دانشگاه مورخ ?? بهمن ?? برگزار شد.
 

297852.mp3 جلسه اعضاي کميته ارزشيابي معاونت آموزشي دانشگاه برگزار شد
روابط عمومي معاونت آموزشي دانشگاه- سيما عليرضائي طهراني: جلسه اعضاي کميته ارزشيابي معاونت آموزشي دانشگاه با هدف معرفي سامانه ارزشيابي ??? درجه مورخ ?? بهمن ?? برگزار شد. در ابتداي اين جلسه مهندس سوري مدير عامل شرکت اِنيکو در خصوص مشخصات و کاربردهاي سامانه ارزشيابي??? درجه توضيحاتي مبسوطي بيان کرد و به سوالات اعضاي شرکت کننده در جلسه پاسخ داد.
سپس دکتر علي مظاهري نژاد معاون آموزشي دانشگاه ضمن اشاره به ضرورت کاربرد اين سامانه جهت ارزشيابي جامع اساتيد، در خصوص اهميت سهولت به کارگيري سامانه ارزشيابي ??? درجه توسط کاربران تاکيد کرد و انتظار مي­رود که اين ويژگي در سامانه مذکور لحاظ گردد.
گفتني است در حال حاضر ارزشيابي اساتيد توسط دانشجو از طريق سامانه ارزشيابي ماد انجام مي شود و جلسه اخير در راستاي تغيير و ارتقاء سامانه ارزشيابي اساتيد دانشگاه علوم پزشکي ايران برگزار شد.   

 

  • گروه اخبار : اخبار و رويدادها
  • کد خبر : 297852
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings