برگزاري کارگاه (چگونه يک پايان نامه را هدايت کنيم)
کارگاه با موضوع (چگونه يک پايان نامه را هدايت کنيم) با تدريس خانم دکتر سيد فاطمي در تاريخ 23/2/96 از ساعت 8 صبح الي 13 در سالن شهيد افتخاريان دانشکده پزشکي برگزار شد.
297716.mp3
برگزاري کارگاه (چگونه يک پايان نامه را هدايت کنيم)
کارگاه با موضوع (چگونه يک پايان نامه را هدايت کنيم) با تدريس خانم دکتر سيد فاطمي در تاريخ 23/2/96 از ساعت 8 صبح الي 13 در سالن شهيد افتخاريان دانشکده پزشکي برگزار شد. برنامه ريزي و اجرا توسط واحد رشد و بالندگي مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي (EDC) بوده است.



: