برگزاري کارگاه ارزشيابي برنامه آموزشي
کارگاه (ارزشيابي برنامه هاي آموزشي) در تاريخ 95.8.5 از ساعت 8 الي 12 درسايت کامپيوتر دانشکده پزشکي با تدريس خانم دکتر سهرابي برگزار شد . برنامه ريزي و اجرا کارگاه با واحدتوانمند سازي هيئت علمي از مجموعه مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي EDC دانشگاه بوده.
297672.mp3
برگزاري کارگاه ارزشيابي برنامه آموزشي
: