• 1405/02/19 - 11:34
  • - تعداد بازدید: 50
  • - تعداد بازدید کنندگان: 50
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

اولین جلسه هماهنگی دفاتر توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد.

369931.mp3 اولین جلسه هماهنگی دفاتر توسعه آموزش دانشگاه برگزار شد.

جلسات دوره ای دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف ارتقاء همکاری‌ها و تبادل دانش میان مدیران دفاتر توسعه آموزش به صورت ماهانه برگزار می گردد. اولین جلسه دوره ای در تاریخ 15 اردیبهشت 1405 با حضور مدیر و کارشناسان مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، مدیران و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش (EDO) برگزار شد. در این جلسه آقای دکتر حسن زاده مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه بر نقش کلیدی دانشکده بهداشت در ارتقاء کیفیت و برند دانشگاه‌های علوم پزشکی تأکید کردند. در ادامه جلسه، آقای دکتر مرادی، معاون آموزشی دانشکده بهداشت ، با ارائه گزارشی درباره چالش‌های آموزشی موجود در دانشکده صحبت کردند. همچنین، سرکار خانم دکتر اشتری نژاد، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده، گزارشی جامع از فعالیت‌ها و دستاوردهای یک‌ساله این دفتر ارائه نمودند. در انتهای جلسه آقای دکتر حسین‌زاده نکاتی در خصوص شیوه‌نامه مدیریت برنامه ریزی درسی، کمیته ارزشیابی دانشجو و کمیته دانشجویی ارائه کردند و آقای دکتر نوین، مسئول واحد هماهنگی دفاتر توسعه آموزش دانشگاه، چارچوب اهداف توسعه برای سال ۱۴۰۵ را تشریح کردند.

 

  • گروه اخبار : آرشیو اخبار,اخبار و اطلاعیه ها,اخبار و رويدادها,اطلاعيه ها
  • کد خبر : 369931
:

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings