انتصاب دکتر اکرم هاشمي به عنوان مدير واحد اعتباربخشي مراکز آموزشي - درماني
دکتر اکرم هاشمي طي ابلاغي از طرف دکتر علي کبير به عنوان مدير واحد اعتباربخشي مراکز آموزشي درماني منصوب شد
297962.mp3
انتصاب دکتر اکرم هاشمي به عنوان مدير واحد اعتباربخشي مراکز آموزشي - درماني
عضو محترم هيئت علمي دانشگاه
با سلام و احترام؛
با عنايت به لزوم برنامه ريزي و هماهنگي در جهت پيشبرد اهداف دفتر مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکي دانشگاه، به موجب اين ابلاغ به عنوان مدير واحـد اعتباربخشي مراکز آموزشي- درماني منصوب مي گرديد . اميد است با استعانت از ايزد منان، به واسطه سوابق و تجارب ارزنده جنابعالي و تعاملات سازنده با ساير همکاران در جهت تحقق اهداف ذيل تلاش نماييد:
- تدوين برنامه عملياتي و پايش ماهانه آن
- پي گيري و پايش همه فعاليتهاي مربوطه
- برنامه ريزي و اجراي اقدامات لازم در جهت حفظ و ارتقاء جايگاه دانشگاه در زمينه اعتباربخشي مراکز آموزشي - درماني
- حضور در تمامي جلسات مرکز مطالعات
- بازديد، پي گيري و پايش تمامي فعاليتهاي مرتبط به واحد در مراکز آموزشي- درماني
- همکاري با ساير واحدهاي EDC (جهت کسب رتبه در جشنواره ها، کمک به ارائه طرح HSR و همکاري در طرحهاي نوآورانه)
- ارائه مشاوره به EDO هاي مراکز آموزشي - درماني
- ارسال گزارش ماهانه و ساير گزارشات درخواستي (معاونت آموزشي، دانشگاه و وزارت متبوع)
- کمک به فعاليت بسته هاي تحول و نوآوري در آموزش
- انجام اعتباربخشي مراکز آموزشي – درماني قبل از بازديد ارزيابان کشوري جهت اعتباربخشي آموزشي مراکز
اميدوارم در سايه الطاف الهي و با تلاش روز افزون در انجام امور محوله موفق و مويد باشيد .
دکتر علي کبير
مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه
مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه
: