دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

کارگاه آشنایی با برگزاری آزمون به روش PMP و Key features

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱/۲۲ | 
ه اطلاع همکاران محترم هیأت علمی می رساند:
معاونت برنامه ریزی و توسعه آموزش پزشکی دانشکده پزشکی در راستای برگزاری کارگاه های توانمند سازی ویژه اعضاء هیات علمی در نظر دارد کارگاه "آشنایی با  برگزاری آزمون به روش PMP و Key features " در تاریخ ۰۴/۰۲/۱۳۹۷ از ساعت ۸ الی ۱۳:۳۰ در محل سالن کنفرانس دفتر ریاست دانشکده پزشکی برگزار نماید. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۸۶۷۰۳۴۱۱ (خانم آتشبهار) تماس فرمایند.
 
برنامه کارگاه "آشنایی با  برگزاری آزمون به روش PMP و Key features "
ساعت زمان عنوان مدرس
۸:۲۰-۸ ۲۰ دقیقه پیش آزمون
۸:۳۰-۸:۲۰ ۱۰ دقیقه روش های آزمون فراتر از سؤالات چند گزینه ای دکتر مرتضی حسن زاده
۹:۰۰-۸:۳۰ ۳۰ دقیقه کلیات آزمون PMP: کاربردها، انواع، مزایا، ویژگی ها دکتر مرتضی حسن زاده
۹:۳۰-۹:۰۰ ۳۰ دقیقه جزییات طرح یک آزمون PMP: نحوه طرح سوال استاندارد، روش نمره دهی، روش اجرا، استفاده بهینه از قابلیت های برتر PMP دکتر علی بیداری
۱۰:۱۵-۹:۳۰ ۴۵ دقیقه کار گروهی طراحی آزمون به روش PMP مدرسین کارگاه
۱۰:۳۰-۱۰:۱۵ ۱۵ دقیقه استراحت و پذیرایی
۱۰:۴۵-۱۰:۳۰ ۱۵ دقیقه کلیات آزمون به روش Key features دکتر مرتضی حسن زاده
۱۱:۱۵-۱۰:۴۵ ۳۰ دقیقه جزییات طرح یک آزمون Key features دکتر علی بیداری
۱۲:۱۵-۱۱:۱۵ ۶۰ دقیقه کارگروهی طراحی آزمون Key features مدرسین کارگاه
۱۲:۲۵-۱۲:۱۵ ۱۰ دقیقه پرسش و پاسخ مدرسین کارگاه
۱۲:۳۵-۱۲:۲۵ ۱۰ دقیقه پس آزمون و جمع بندی کارگاه
۱۳:۲۰-۱۲:۳۵ ۴۵ دقیقه ناهار و نماز
 

دفعات مشاهده: 43 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

ثبت نام کارگاه های فصل بهار واحد رشد و بالندگی مرکز مطالعات و توسعه آموزش آغاز گردید

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱/۲۲ | 
 
اطلاعیه
ثبت نام کارگاه های فصل بهار واحد رشد و بالندگی مرکز مطالعات و توسعه آموزش آغاز گردید
- به اطلاع اعضاء محترم هیئت علمی علاقتمند شرکت درکارگاه های واحد رشد و بالندگی مرکز مطالعات و توسعه آموزش می رساند که افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سایت مرکز مطالعات واحد رشد و بالندگی (توانمند سازی) لیست کارگاه های فصل بهار را ملاحظه و در صورت تمایل در کارگاه ها ثبت نام نمایند.
- گذراندن ۲ کارگاه در سال (بصورت مدرس یا شرکت کننده) جهت ترفیع سالانه الزامی می باشد
- جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت آموزشی -مرکز مطالعات و توسعه آموزش – واحد رشد و بالندگی مراجعه نمایید.
 
 

دفعات مشاهده: 90 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری جلسه توجیهی تدوین شیوه نامه مرکز آزمون و ارزشیابی دانشجو

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ | 
برگزاری جلسه توجیهی تدوین شیوه نامه مرکز آزمون و ارزشیابی دانشجو
برگزاری  "جلسه توجیهی تدوین شیوه نامه مرکز آزمون و ارزشیابی دانشجو" در تاریخ ۱۶/۱۲/۹۶ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با شرکت  مدیران EDO  و حضور کارشناسان مرکز مطالعات و توسعه اموزشی پزشکی EDC در سالن شهید افتخاریان دانشکده پزشکی برگزار شد.



عکس و خبر : پوررسول

دفعات مشاهده: 149 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری جلسه رفع چالش های اعتبار بخشی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۹ | 
برگزاری جلسه رفع چالش های اعتبار بخشی
بمنظور هم اندیشی ورفع چالش های اعتبار بخشی موسسه ای و فرایندهای آموزشی. جلسه ایی با حضور نماینده  دانشکده به همراه کارشناس فرایندهای آموزشی در تاریخ ۸/۱۲/۹۶ ازساعت ۱۲الی ۸ در سایت مرکزی دانشکده پزشکی برگزار گردید. در این جلسه گزارش فعالیت های اعتبار بخشی دانشکده پرستاری و مامایی بعنوان نمونه مطرح شد . آموزش فرایند نویسی با نرم افزار ویزیو به شرکت کنندگان از دیگر موضوعات این جلسه بود.







عکس و خبر : پوررسول

دفعات مشاهده: 225 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

قابل توجه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۵ | 
اطلاعیه  فوری :
به اطلاع همکاران محترم هیأت علمی می رساند
مدیریت مؤلفه های اجتماعی دانشگاه قصد دارد دوره های آموزشی برای آشنایی اعضای هیأت علمی دانشگاه با موضوع Social determinants of health برگزار نماید. 
یاد آوری می گردد کارگاه مذکور به عنوان بخشی از کارگاه های توانمند سازی اعضای هیأت علمی دانشگاه محسوب می گردد.
 
ردیف عنوان کارگاه مدرس کارگاه زمان برگزاری مکان برگزاری کارگاه مدت برگزاری
۱ Social determinants of health
 
آقایان: دکتر مرادی - دکتر طهرانی
 
 
۲۲/۱۲/۹۶
 
سالن اجتماعات- طبقه ۷ ستاد مرکزی
 
 
۱۲.۵-۸.۵
 
ثبت نام در کارگاه

دفعات مشاهده: 339 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر