دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences


ارتباط دانشگاه با صنعت
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


اتوماسیون اداری
سامانه بایگانی الکترونیک
آموزش ضمن خدمت
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

هفتمین جشنواره شهید مطهری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 
دستور العمل اجرايي هفتمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري

هفتمين جشنواره آموزشي شهيد مطهري با شعار (( توسعه كيفي آموزش، كليد عدالت آموزشي / تدبير در توسعه كمي و كيفي آموزشي)) همسان جشنواره هاي ادوار گذشته با تاكيد بر ارزشهاي حاكم از جمله نوآوري و مرجعيت علمي در آموزش علوم پزشكي ، معرفت ديني و تحكيم اخلاق حرفه اي و ارتقاء كيفي آموزشي در ارديبهشت ماه سال 1393 در سطوح دانشگاهي و كشوري برگزار مي گردد.

1 – محورهاي جشنواره
1-1) روشها و فنون آموزشي
2-1) برنامه ريزي آموزشي
3-1) ارزشيابي در آموزش
4-1) مشاوره و راهنمايي تحصيلي
5-1) ساختار آموزشي
6-1) اخلاق در آموزش
7-1) قوانين و مقررات آموزشي
8-1) توليدات آموزشي

2 – حيطه هاي جشنواره:
1-2) تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي
2-2) روشها و تكنيكهاي آموزشي
3-2) سنجش ،‌ارزشيابي و اثربخشي آموزشي
4-2) مرجعيت ، رهبري و مديريت آموزشي
5-2) مشاوره و راهنمايي
6-2) فعاليتهاي فرهنگي و امور تربيتي و اجتماعي
7-2) قوانين ، مقررات و ساختارهاي آموزشي
8-2) محصولات آموزشي

3 – با توجه به گسترش حيطه هاي مربوطه و افزايش حضور دانشگاهها ميزان جوايز آموزشي فرآيندهاي برتر نيز افزايش يافته است. فرآيندهاي برتر به صورت موضوعي و رتبه دانشگاهي (تيپ يك ، دو و نوپا) از ميان فرآيندهاي مطلوب دانشگاهي دريافت شده پس از طي مراحل داوري با كسب حداقل امتياز انتخاب و حداكثر به شرح ذيل معرفي مي گردند:

1 – 3 تدوين و بازنگري برنامه آموزشي
دانشگاههاي تيپ يك (سه فرآيند) دانشگاههاي تيپ دو (سه فرآيند) دانشگاههاي نوپا (يك فرآيند)
2 – 3 روشها و تكنيكهاي آموزشي
دانشگاههاي تيپ يك (سه فرآيند) دانشگاههاي تيپ دو (سه فرآيند) دانشگاههاي نوپا (دو فرآيند)
3- 3 سنجش ، ارزشيابي و اثر بخشي آموزشي
3-4 مرجعيت ، رهبري و مديريت آموزشي
3-5 مشاوره و راهنمايي
6 – 3 فعاليتهاي فرهنگي و امور تربيتي و اجتماعي
7 – 3 قوانين و مقررات و ساختارهاي آموزشي
8 – 3 محصولات آموزشي

در هر حيطه 3-3 الي 8-3 دانشگاههاي تيپ يك (دو فرآيند) دانشگاههاي تيپ دو (دو فرآيند) دانشگاههاي نوپا (يك فرآيند)

4 – فرآيندهايي در مرحله كشوري به عنوان فرآيند برتر براساس توزيع س

دفعات مشاهده: 17 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر