دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences


ارتباط دانشگاه با صنعت
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


اتوماسیون اداری
سامانه بایگانی الکترونیک
آموزش ضمن خدمت

برگزاری کارگاه "بکارگیری نرم افزار SPSS در توصیف و تحلیل پژوهش ها (ویژه کاربر غیر پیشرفته)"

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۶/۱۲ | 
به استحضار می رساند معاونت برنامه ریزی و توسعه آموزش پزشکی دانشکده پزشکی در راستای برگزاری کارگاه های توانمند سازی ویژه اعضاء هیات علمی در نظر دارد کارگاه "بکارگیری نرم افزار SPSS در توصیف و تحلیل پژوهش ها (ویژه کاربر غیر پیشرفته)" در تاریخ ۰۴/۰۷/۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۳:۳۰ در محل بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) برگزار نماید.

برنامه کارگاه "بکارگیری نرم افزار SPSS در توصیف و تحلیل پژوهش (ویژه کاربران غیر پیشرفته)" به شرح ذیل می باشد.

 
ساعت زمان عنوان مدرس
۸:۱۰-۸ ۱۰ دقیقه مقدمه و پیش آزمون
۸:۲۵-۸:۱۰ ۱۵ دقیقه جمعیت و نمونه دکتر علی بیداری
۸:۴۰-۸:۲۵ ۱۵ دقیقه آمار توصیفی و استنتاجی دکتر مرتضی حسن زاده
۸:۵۵-۸:۴۰ ۱۵ دقیقه متغیرها و ساماندهی اطلاعات دکتر علی بیداری
۹:۲۵-۸:۵۵ ۳۰ دقیقه تمرین عملی در کارگروه ها مدرسین کارگاه
۹:۵۵-۹:۲۵ ۳۰ دقیقه شاخص های مرکزی و پراکندگی دکتر مرتضی حسن زاده
۱۰:۲۵-۹:۵۵ ۳۰ دقیقه تمرین در کارگروه ها مدرسین کارگاه
۱۰:۴۰-۱۰:۲۵ ۱۵ دقیقه استراحت و پذیرایی
۱۰:۵۵-۱۰:۴۰ ۱۵ دقیقه اندازه گیری متغیرها دکتر علی بیداری
۱۱:۲۵-۱۰:۵۵ ۳۰ دقیقه توزیع احتمال دکتر علی بیداری
۱۱:۴۰-۱۱:۲۵ ۱۵ دقیقه آشنایی با محیط SPSS دکتر مرتضی حسن زاده
۱۱:۵۵-۱۱:۴۰ ۱۵ دقیقه تشکیل جدول متغیرها و ورود اطلاعات به نرم افزار SPSS دکتر مرتضی حسن زاده
۱۲:۲۵-۱۱:۵۵ ۳۰ دقیقه تمرین عملی در کارگروه ها مدرسین کارگاه
۱۲:۴۰-۱۲:۲۵ ۱۵ دقیقه روش های پردازش آمار توصیفی با SPSS دکتر علی بیداری
۱۳:۲۵-۱۲:۴۰ ۴۵ دقیقه تمرین عملی در کارگروه ها مدرسین کارگاه
۱۳:۳۵-۱۳:۲۵ ۱۰ دقیقه پس آزمون و جمع بندی کارگاه دکتر علی بیداری
۱۴:۲۰-۱۳:۳۵ ۴۵ دقیقه ناهار و نماز
 
 


کد امنیتی را در کادر بنویسید    
کلیدواژه ها: برگزاری کارگاه |

دفعات مشاهده: 269 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر